Fitness Šik | Kruhový trénink
16132
page,page-id-16132,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
745874

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink ve fitness Šik

Kruhový trénink je náročnější forma cvičení, kdy se během jednoho okruhu (odtud název kruhový trénink) procvičuje horní i dolní část těla. Od klasického posilování se liší jednou podstatnou věcí – kruhový trénink výrazně ovlivňuje vytrvalost a zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému. Pokud potřebujete zlepšit fyzickou kondici, redukovat svoji hmotnost nebo množství tuku v těle, zhubnout nebo jenom zformovat postavu, kruhový trénink je ta správná volba.

U nás se cvičí v max. počtu 6 osob, aby trénink byl trenérem dostatečně kontrolován. Proto neváhejte a zarezervujte si hodinu na on-line systému. Předtím, než si přijdete vyzkoušet náš kruhový trénink, doporučujeme pár lekcí s osobním fitness trenérem a vstupní diagnostiku. To proto, aby nedošlo k případnému zranění a natažení svalů. Trenér Vám pomůže se zpevněním CORU a s nastartováním ochablých svalů.

Co je to kruhový trénink ve fitness Šik

Kruhový trénink je tréninková metoda (postup, či program), která se skládá z vybraných cviků zatěžujících jednotlivé svalové skupiny celého těla buď jednotlivě, nebo v kombinaci po dobu předem určenou.

Jedním z hlavních faktorů správně sestaveného kruhového tréninku je určitá délka pauzy (přestávky) mezi jednotlivými cviky. Zpravidla je jen tak dlouhá, aby umožnila cvičícímu pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé. Dalším důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Měl by se provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování, nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je volba vhodné zátěže (s ohledem na trénovanost cvičícího) rozhodující a klíčová.

Hlavní výhody kruhového tréninku

Kruhový trénink je krátké, intenzivní, velice efektivní a motivující cvičení, které Vás rychle dostane do formy!!!
  • Kruhový trénink Vás rychle dostane do kondice.
  • Jednotlivé cviky kruhového tréninku jsou jednoduché a zvládne je opravdu každý.
  • Kruhový trénink je zábavná forma, na každém stanovišti cvičíte s jiným náčiním.
  • Při kruhovém tréninku máte na každý cvik jen velmi krátký stanovený čas, proto se snažíte vyvinout maximální úsilí.
  • Kruhový trénink výrazně zvyšuje vytrvalost a zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému.
  • Kruhovým tréninkem zlepšíte fyzickou kondici, redukujete svoji hmotnost a množství tuku v těle.
  • Kruhovým tréninkem efektivně hubnete a formujete postavu.
  • Kruhový trénink nabízí širokou variabilitu.
  • Při kruhovém tréninku Vás neustále motivuje trenér i ostatní cvičící.

ROZVRH:   Ve fitness Šik cvičíme vždy v pondělí a čtvrtek.

PONDĚLÍ:   17 hod.   Pekáč buchet, 18 hod.  Zdravá záda.

ČTVRTEK:   17 hod. Pekáč buchet, 18 hod. Zdravá záda.

V těchto časech je fitness uzavřené jen pro KRUHOVÝ TRÉNINK.

VSTUPNÍ DIAGNOSTIKA POHYBOVÉHO APARÁTU ZCELA ZDARMA!